fan taski

ja precis, den meningen används i överflöd, men kul äre allt.
Det är ba jag och dom jag umgås med som fattar vad jag menar. sry dudes.

Jag är besatt, besatt av westlife. Jag tror det är sjukligt. Vad ska jag ta mig till?

Min hund är allmänt jobbig, han pressar sitt huvud mot mig och bara vill gosa, men nu fick han ett spel och flyger runt här. Min bebis!


På måndag ska vi till Danmark, första gången för mig som jag kommer ihåg. Förutom genomresan på g till kroatien.

Jossan börjar bli frisk!:DD

min mobil försvinner mer och mer för varje dag :((


Ingen träning idag, herrarna ska spela match så vi ska upp och kolla på dom.

Pappa, emma? Match på söndag klockan 4 kom och kolla ! :D

Det var nog allt i stort sätt!
fin mobil (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0