leka affär

ja det är precis vad som händer i mitt hus just nu.

lillasyster och hennes kompis springer runt och "köper" alla saker i hela huset, nyss sa ja till henne att dom fick va på hennes rum för annars får ja panik, och då fick ja svaret, OMEEEEEEEEEH (jobbig ton) DÅ KAN VI INTE HANDLA!(asförbannad).

Så jag håller mig utanför, får väll isolera mig på mitt rum, fast det vill jag inte heller eftersom i morse så kröp det en gråsugga på mitt golv, jag skrek för kung och fosterland och höll på att dö.

Men skrek på storebror och gav han en sko och skrek slåååå så håårt du kan!
Och det blev en smartsam död kan jag säga för när jag sedan skulle plocka upp den var den som injuten i golvet och benen satt fast, vidrigt!

Men det är på grund av att jag bor i källaren som ligger under jorden och små sykelkryp tar sig fan in hur som helst.
Äckligt!

och för er som inte vet hur dom ser ut, ser dom ut såhär, typ en halv centimeter stor eller något, en miniatyr av en kackerlacka som är det vidrigaste djuret på jorden!
Fråga min familj, när vi är i spanien kan jag inte sitta med benen på marken när vi käkar på uteställen.

Jag minns för ngt år sen när vi va i spanien och jag skulle springa in på mitt rum innan vi drog ner till stranden och hämta något, och så ser jag något på golvet ochjag trodde de va ett löv för de va så stort och rörde inte på sig, och så kollade jag närmre och så rör den på sina jävlar antenner eller va det är, min reaktion var ungefär AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! PAPPA!!

Och i år hittade jag en jävel i trappupgången också.
död åt småkryp, hur jävla behövande dom är mot världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0