onsdag, check

japp då var ännu en dag avklarad.
Sitter lite vid datorn,ska snart hoppa i sängen!
I morgon ska jag upp vid halv 7 för att åka upp och kolla på lillasyster och lillebror som ska ha lucia i parken. Kommer bli sjukt kul.

Idag så efter skolan drog jag med mamma och nora till mammas kompisar och sanckade om allt och ingenting, jag visste faktiskt inte att old people kunde vara roliga också, tror verkligen att om ja var lika gammal så hade jag passat in i deras gäng. hahaha va man skrattar när man är med dom!

Iaf sen kom pappi och hämtade mig och sedan åkte vi till körskolan med emma och storebror med, vi gick handledar kursen som varade i tre timmar, shit va drygt det var! Men ändå skönt att ha det avklarat.

Nu är det bara ut på vägen och göra stan orolig.
Iaf så efter det drog jag upp till ida och umgicks med mina bruds, och på alla ställerna jag var så fikade jag så nu mår jag ganska illa.

Han göra tre landskap idag på turismen, fan skönt.
Har faktiskt gjort 10 st nu så nu äre ba 15 kvar.

till fridholm, ja bäst för dig att du på något sätt vill träffas när du är hemma!



God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0