chill !

hejhejhej sitter hos ida nu, har varit med julia, jhossi och cissi hela dagen, typ direkt efter skolan så rullade vi iväg. hahahahahaahaha säger jag bara ! Sedan åkte vi och åt pizza på ole, mkt gott ! Sedan gick vi vidare till sporthallen för att kolla på damlagsmatchen. Den slutade 3-3 dock ledde vi med 3-2 men det råkade visst bli ett litet självmål. Det är sånt som händer.
aja nu sitter dom och kollar på lammen som tystnar och jag sitter vid datorn oc ugglar för jag klarar  tyvärr inte av såna sykliga skräck filmer.

Tagga som satan inför matchen på söndag och vi kommer fortsätta obesegrade detta år !
Nu ska jag försöka hitta ngt trevligt på internet att roa mig medans dom kollar på den äckliga filmen !
Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0