Fredagen !

Det började med att jag åkte upp till Ida i väntan på att alla andra tjejer skulle komma dit också så vi sedan kunde gå till kvanum och köpa allt vi behövde.
jag och ida chillade tills jhossi kom, sedan kom även louise och vi gick ner till konsum för att möta Cissi och Julia.
Efter det promenerade vi ner till kvantum. Kvantum är mkt bättre än konsum på något konstigt sätt.
När vi inhandlat allt vi behövde så gick louise, cissi och julia hem till louise medans jag, ida och jhossi gick upp till Ida för att hämta våra saker och lite sånt.

Sedan skulle ida ha med sig så mkt så hon var tvungen att åka bil så jag och jhossi promenerade ner mot louise. När vi kom fram så var maten var färdig och allt var dukat så det var bara att sätta sig ner och äta. Det blev kyckling kebab med sallad och sås i pita bröd sen friterade pommes. Sketans gott !

Efter maten satt vi oss i soffan för att spela mario. Jag spelade tillsammans med Cissi och det gick inget vidare.
Sen så fick vi fyra gäster. Vi satt och pratade allmänt sedan körde vi lite mario. Men vi bytte snabbt för att spela bazz. Så jvl kul! Och sjklart vann mitt lag !

Efter det spelade vi mario och gudars va vi skrattade shet. Skit kul hade vi verkligen. Efter det satt vi bara och snackade och det gjorde ingenting för gud va vi skrattade. Jag har nog inte skrattat så mycket på hur länge som helst. Eller jag tror inte jag har skrattat så mkt på en dag i hela mitt liv innan. Det måste göras om !
Grymt kul.
Sedan var det dags för gästerna att åka hem.
haha jag och julia, sjukt kul!
Sedan så var klockan runt 4-5 och vi gick upp till "madrass himmlen" och la oss och kollade på DH och alla somnade en efter en. Jag och julia vaknade sist av allihopa och när vi kom ner var frukisten dukad och klar, precis som på ett hotell ! :D Det dröjde inte länge efter frukosten innan jag drog hem för att tagga inför matchen !
Tjing !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0