God morgon ?

Nu är klockan 04.27 och jag och ida bajs har ett litet mini lan (:.
Ska vara uppe till typ 08.00 sen kommer henke och kör hem mig. :)
Annars i dag så har dagen varit helt kanon. Det är så här dagarna ska vara så att man inte bara slösar bort lovdagarna på att sitta hemma och glo, nejnej man ska umgås med sina kompisar, gärna flera olika kretsar på en dag. Idag umgicks jag med siri på eftermiddagen till 22.00 sedan kom ida och jhossi och mötte mig och vi gick hem till Ida. Redan på vägen märkte jag att dom va på sjukt bra humör och sjklart smittades det av sig på mig så hela vägen var vi alla på kanon humör och fjantade gärnet !
Väl framme hos ida satt fortfarande humöret i och vi skrattade konstant till jhossi gick hem och det var vid 02.00.
Sen satte jag och ida oss framför våra datorer och gjorde om bilder och skrattade ännu mer, härligt !
jag älskar och skratta.
Men det har fattats en person under kvällen, julia !
Nehe jag börjar bli trött. Ska försöka slummra till ngn minut nu när ida duschar :D
Tjing !


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fan är det med dig och sängar???? Hoppa ner från sängen, jänta!!! Herre gud, alltså!!! Whooohhuuu, ha ha ha!!!

2009-02-12 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0