Last day at school!

Gud va skönt det känns, att i morgon så går man sista dagen i skolan sedan blir det lov. Tacka gudarna för det. Känns som om jag verkligen behöver ett !
Men som jag sa till http://dddaniella.blogg.se så är det knappt några andra skolor som har lov nästa vecka förutom vi då. Och när alla andra väl få lov så kommer man bli lika deppig igen och önska att lovet skulle vart en vecka senare xD. Men men.
I morgon blir det fika med som jag och Cissi har fixat, vi har gjort cheescake. Mumma!
I morgon har vi svenska på morgonen sedan hp med eva och sedan hp med lars och på den sista lektionen ska vi fika med så dagen kommer ju försvinna i ett navs. Härligt!

Sen efter skolan är det bara raka vägen hem och tagga satan för 19.30 i gislaveds sportcenter så är det match, med damlaget mot Husqvarna. Då jävlar. Efter blir det nog umgås med mina flickor.

På lördag åker f16 iväg för att spela match mot jönköping, tagga då med!

Sedan på söndag ska jag, mamma och Nora åka hem till momo för att sova där till måndag, mysigt ((:

På tisdag blir det förhoppningsvis falkenberg med mina flickor. Vi åker dit för att komma iväg från gislaved och bara slappa. Kulkul!

På träningen idag så fick jag tränarens armbåge uppkörd i munnen på mig så min läpp gick sönder och det sprutade blod. Nu har jag en fläskläpp och en fet köttbit som är lös i munnen på mig. Det gör jätte ont!

Jag är jätte taggad inför fair play, det ska bli så himmlans kul!
och v30 åker jag och siri till varberg på innebandyskola för tredje året i rad, roligare än aldrig förr ! :D

Nehe nu måste jag sova !
Tjing !

nemen titta, jag och min man !

Kommentarer
Postat av: Maria

haha nice bild!

2009-02-06 @ 13:12:26
URL: http://blondt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0