Obesegrade !

Jag älskar mitt lag, jag älskar sättet vi inte ger upp på, jag älskar sättet vi sammarbetar på,jag älskar att vi vet hur alla spelar, jag älskar sättet vi känner varann så bra eftersom vi har spelat tillsammans hela vårat liv, jag älskar att vi slog serieledarna idag, jag älskar känslan av att det kommer gå asbra på fair play, jag älskar mitt F16 !

Okej då ska vi se, om ni inte fattade det så vann vi idag, och det känns helt underbart och vi är verkligen värda det. Eftersom det laget vi mötte inte har förlorat någon match alls denna säsongen och vi har mött en massa lag innan som vi förlorat mot men som detta laget vunnit mot så vi var riktigt duktiga idag och förtjänade tre poäng och vi fortsätter obesegrade iår.

Om matchen :
Uppvärmningen var rätt lam egentligen och vi var inte riktigt taggade men det fixade vi i omklädningsrummet. Vi taggade till som satan och körde gärnet och första perioden var verkligen våran, vi ägde hela planen och dom hade ingen chans.
Det börjar med att jag fåt en pass av Sandra in framför mål och sätter första målet. Andra målet gjordes av Sandra och även tredje men som jag var assisterande till. Första perioden slutade 3-0 till oss.

Åt i andra och vi var för stirriga och kunde inte riktigt hålla koll på bollen och håvslätt lyckades göra 3-1  målet.
Det var inte så mkt mer bra spel eller något att säga om andra perioden heller utan den slutade 3-1.

Riktigt bestämda i omklädninsrummet att vi var tvugna att tagga till ordentligt och att vi inte skulle göra en repris från igår och förlora detta nu så gick vi ut med en bra inställning och alla kämpade riktigt bra men vi satte inga chanser och bestämde oss för att jobba mer hemåt, men håvslätt lyckades göra ett till mål och det blev bara mer nervöst. Men vi hade inställningen och stängde ute allt ljud som kom från läktaren som var tillägnat till håvslätt.
När det återstod en minut så var alla helt stirriga och det kändes som om det var den längsta minuten i mitt liv xD.
När slutsignalen gick så skrek alla av glädje, det kändes hur skönt som helst och Anders, vår tränare talade om hur stolt han var och allt var helt perfekt !
Det var tilloch med folk i håvslätt som grät för att dom förlorade sin första match.

Nu är jag hemma och ska börja fixa mig lite smått sedan drar jag upp till julia, dit kommer även mina flickor och vi ska kolla på melodifestivalen och bara ta det lungt (:
Tjing !

Kommentarer
Postat av: emma

Svar: Haha, ja visst har jag väl det alltid! ;-) Hoppas du får en underbar kväll. Puss!

2009-02-07 @ 17:43:04
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: Zusanna

Det heter HOVSLÄTT!!! Och ni sög. Helt ärligt, alla såg det. Så kom inte och snacka om att ni var "bra" för det var ni verkligen inte! Vi hade bara en dålig första period.

2009-02-07 @ 18:50:25
URL: http://zusannas.blogg.se/
Postat av: sandra

snälla skicka ett mail till mig behöver hjälp med designen :)

2009-02-07 @ 20:31:49
URL: http://juggekatt.blogg.se/
Postat av: tekirch.blogg.se

Trevlig helg! ♥

2009-02-07 @ 22:54:18
URL: http://tekirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0