riktigt trevlig kväll!

Kom precis hem, från ida där julia, cissi, jhossi och Louise! (jag visste faktiskt inte om att du skulle va med innan xD) också var. Och självklart såg jag ut som ett snömonster när jag kom innanför dörren ! Det är helt otroligt hur mkt det har snöat idag. Det har typ lagt på sig en si sådär 15 cm snö. Jag hatar snö !

Dagen då har varit händelserik och rolig !
Började med att mamma körde upp mig till ida och inom kort kom jhossi med och en efter en trillade det in tre flickor till. Vi började med att chilla och snacka lite och äta upp jhossis kebab tallrik. Sedan körde vi mario och jag och lullu var i samma lag och självklart vann vi ! (det är knappt ngt positivt att man vinner för man blir riktigt hatad) Sedan hände det lite saker som var riktigt jvl omoget och så jvl barnsligt ! Men onödigt att skriva det här, men vi gjorde en tjänst iaf.
Sedan körde vi mario igen och självklart vann vi igen men dom andra gav sig inte och ville spela en tredje gång och då fick dom andra faktiskt vinna. Jag kom då tvåa. Och jhossi hade då inte turen på sin sida idag, hon kom sist alla tre gångerna. Great! hahhahaa.

Nehe nu ska jag få mig en god natts sömn så jag kan spela riktigt bra i morgondagens viktiga match mot JIK (jönköping).

Tjing !
Dagens:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0