shalala !

Dagen i text:
Vaknade upp hos mormor och gick ner och åt frukost som redan var framdukad och det var bara att hugga in precis som på hotell (;.
Men jag var sketans trött så jag la mig i soffan för att kolla på twilight för 356 gången men jag somnade och vaknade runt två tiden. Då var det dags för pannkakor som mormor gjort.
Efter pannkakorna så var det dags att rulla hemåt. Hemfärden gick ovanligt fort, jag och mamma satt och sjöng och lyssnade på bra musik.
När jag väl var hemma så chillade jag gärnet. Sedan åkte jag och mamma för att hämta julia och sedan åka vidare till pappa för att lämna alla sakerna jag ska ha denna veckan, pappas vecka nu.
Sedan körde mamma vidare oss till Ida där snackade vi och bara tog det lungt sedna gick jag hem och åt mkt god mat som pappa lagat :D.
Sedan efter maten så körde pappa upp mig till ida igen och där spelades det mario. Efter det spelade vi kort och skrattade och hade trevligt !
Sedan kom cissis pappa och hämtade oss och nu är jag hemma !
Blir nog inget med falkenberg i morgon :(
Dåligt att dom har tagit bort alla bussar och sånt til falkenberg så det blir väldans krongligt.
Men vi får lägga all energi på fest på fredag ! :D
Nehe nu blir det twiligt igen :D
Tjing !


Jag träffade Adisa i går i växjö med, vi har gått i samma klass sen trean- nian och sedan flyttade hon till växjö så har jag knappt träffat henne tills nu så vi bestämde oss för att träffas så vi gick till stan och allt var vi gick och bara pratade, mkt trevligt sedan skulle hon ta kort på mig och jag skulle göra ngt roligt som ni kanske hör men jag visste inte att hon filmade in så det blev en liten film och i slutet hör ni mitt gapskratt haha, enjoy!

Kommentarer
Postat av: Sussi

fin blogg :D

2009-02-10 @ 11:35:21
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/
Postat av: Daniella

Okej (: twilight är så bra! blev träning och bowling. väntar kvällen på något roligt? Pusss

2009-02-10 @ 19:48:04
URL: http://dddaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0