Dags att vända på dygnet !

Jaha då skulle ma upp och tränat med mina flickor i morse men tror ni jag vaknade? Nej och ist spv jag till 17.30 kan ni tänka er :o shet! Så nu ska jag gå och lägga mig, tidigt om man jämför med vad jag har somnat i veckan så nu är klockan alltså 03.18 och dags för paulina att sova.

först måste jag berätta lite om dagen.

Efter jag vaknat då så ringer pappa mig och frågar om jag kan passa Carlos för dom måste in till sjukhuset och visst kunde jag det så han kom och hämtade mig och släppte av mig hemma hos dom sen drog dom direkt. Jag och carlos hann bara spela dataspel i typ tio minuter sen kom min bror och hans tjej. Efter en liten stund kom julia som skulle hjälpa till att passa carlos. Vi spelade lite till datspel och bara busade. Sen när klockan närmade dig halv åtta så drog jag och jullan upp till ida och min bror och sandra fick ta över barnpassningen.

Hemma hos ida så var det jag, ida, julia, jhossi och lulllu. Vi kollade på en superbra serie som handlade om ungdomar och sedan pratade vi, om resor som vi alltid gör. Blir himmla avundsjuk. Sedan chillade vi tusan. Sen bestämde vi oss för att åka till max i värnamo.

När vi kom dit så var det hur mkt folk som helst och klockan var ändå över tolv på natten. Det var verkligen fullt där inne. Men jag åt min glass och dom andra åt sitt sedan rullade vi hem och dom släppte av mig hemma. Nu har jag kollat runt lite och är hur taggad som helst inför morgondagen. Bäst för mig att jag inte glömmer ställa klockan som jag alltid gör. Två matcher i morgon, skit kul! så jag kommer befinna mig i sporthallen hela dagen i morgon, sedan ska jag hem till pappa för att äta mat. och sen på måndag är det skola igen usch va tråkigt !

Nehe nu måste jag faktiskt kila.
tjing !
    

Kommentarer
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Hejsan tjejen! Du har vunnit "disco"designen ifall du fortfarande är intresserad av den :D



Maila mig en pressentations bild och text du vill ha med på sidan så fixar jag designen så fort jag kan :D



kram

2009-01-13 @ 22:39:51
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0