mario (u)

Jag vaknade av att lillebror stod i mitt rum och tjatade på att jag skulle gå upp så jag hade väll inget val.
När jag väl klätt på mig kläder så när jag kom ner var bordet dukat med nybakta frallor, mumms!
Så verkligen en bra start på dagen.
Skolan idag var hel lugn !
Började vid tolv och var på äckligt bra humör :D sedan flöt tiden bara iväg, men sällskapet gör ju det mesta (: !
Efter skolan gick jag hem och där hittade jag pappa och emma liggandes i soffan och en lillebror som sprang runt och var helt galen. Alla är hemma från jobbet och dagiset för dom är sjuka, hoppas verkligen inte jag blir det nu med, två matcher i helgen (:.
Så satt med dom i soffan hela eftermiddagen sedan bestämde vi oss för att köpa pizza, unna oss lite nu medans dom är sjuka (;.
Efter maten så åkte jag, cissi och julia hem till ida där även en jhossibajs fanns. Vi chillade satan sedan speade vi mario, gick inte så bra för mig och julia idag, vi är alltid i samma lag:D.
Efter det var det dags för andra avenyn:D sjukt bra var det idag. Illa att det bara är 45 minuter i veckan. aja iaf.
Sedan åkte vi hem och nu ligger jag här med nymålade naglar så det är lite krångligt att skriva.
Har spekat mario nu med, jag har kommit ända till värld tre men där har det fasiken satt stop. Jag kommer till sista banan och sen dör jag. Det blir helt mörkt och trillar ner en massa saker från taket. Och jag blir lika arg varje gång så det är bara att stänga av för när jag är arg så går det verkligen inte spela. Varje gång jag bara tagit det lungt och så så har jag klarat dom andra världarna så jag får ta att tagga ner lite.
Ska sätta på en film så jag somnar riktigt skönt sen.
Skola i morgon igen men slutar tjugo över ett, riktigt skönt !
Har idrott i morgon med och vi ska spela innebandy, kul! :D

Ne nu så. Tjing !



Kommentarer
Postat av: Mahlin

varsågod, haha åh- mario <3

2009-01-28 @ 17:21:06
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0