Slutkörd !

Shet!
Jag sitter i min säng och redo för natten för jag är helt slutkörd efter dagens träning.
 
Lite om dagen då. Kom hem efter skolan och kokade makaroner, hade makaroner upp i halsen när jag käkat upp allt. Sen la jag mig i soffan, inte meningen att jag skulle somna, bara vila lite. Men jag slummrade till och pappa väckte mig för att jag skulle passa lillebror medans han åkte och handlade. Stackarn satt och ritade helt själv medans jag låg och sov i soffan. Men det var bara en kvart eller så. Sen när pappa kom hem så flög jag upp ur soffan och in på mitt rum och packade sakerna och det var 20 minuter kvar till träningen började. Jag ringde Denise och sa att hon fick rappa på lite för vi skulle komma försent. Men det skulle vi i vilket fall som helst. Hon kom cirkus tio i och vi vandrade i väg till träningen, en kvart försenade ramlade vi in i hallen.

Träningen var helt okej i början fast vi körde samma övning i typ en halvtimma och jag tror jag tröttade ut mig på den för sedan var jag inte alls lika pepp när vi körde spel senare. Eller ingen var speciellt seriös idag.
I slutet så körde vi intervaller. Gud jag trodde jag skulle dö. Ett varv runt planen sen byta med sin partner sen ett varv till och sen byta och hålla på så tills man sprungit fem var. Sen skulle vi göra tjugo sittups och sen springa två varv till.
Trodde jag skulle dö. Men skönt sen att känna att man gett det man kan.

I helgen har vi två matcher. Lördag med Damlaget i Eksjö, mindre trevligt att sitta i en bil i typ två timmar. Och veta att det kommer bli en massa stop på vägen hem för min del. Kissproblem!

Söndag har vi match med f16 mot tranås, inte heller lika trevligt att åka en och en halv timma, kommer även där bli en massa stop på hemvägen.

Men det är värt det. För spela innebandy måste vara bland det roligaste som finns ! (:

Nu kommer jag somna med datorn i knät, förhoppningsvis drömma ngt kul och vakna i tid.
Justja i morgon har vi bara två lektioner men börjar ändå kvart över åtta och slutar halv fyra, känns otroligt. men emellan den första och sista lektionen ska vi gå runt och kolla på en massa valmöjligheter till tvåan. Mindre kul.
Nehe, god natt då.

Tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0