almost there

i morgon bär det av till Allingsås med klassen!
Ja vi ska inget mindre än gå på studie besök hos karramell pojkarna.
hahah.
Har ni varit på ett sånt roligt studiebesök?
jo det  har nämligen ja så¨skit ner er!
jag har varit där en gång innan och är kanske länken till att vi åker dit igen.

Och i morgon är det måndag.
Kan ni lista ut vad som då händer på tisdag?
Nae tänk för att ni inte kan det.
Allt ja säger är att jag inte kommer blogga på ngr veckor.
så hoppas ni överlever utan mig.
Sov bra och dröm om mig.

P.O, P.O världens bästa P.O!


ps. jag tror jag har ett hål i tanden



lite smått alkohliserad?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nejdå :) du är söt :D

2009-06-08 @ 10:43:25
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0