i full gång

ja gud här rullar det på och händer nya saker innan man ens hinner blinka, men gud det tkr vi om!
sommarlov betyder ju inte sitta inne hela dagarna och räkna minuterna som är kvar till skolan börjar.
Nu ska vi leva livet och det är ganska mkt som är på gång i mitt liv för tillfället.

I morgon bär det av till Emmas stuga som är hur mysig som helst.
Och på tisdag så bär det förhoppningsvis av till Halmstad och då stannar jag där ba till torsdag och så packar jag och så på torsdag och på fredag morgon klockan sex på morgonen bär det av till Kroatien.
I en bil iofs men det ska väll bli lite kul att se alla saker på vägen dit. Stannar på kvällen och sover på hotell i Tyskland och morgonen där på så åker vi vidare och är framme på kvällen är det beräknat.
Vi får se hur det går.
Jag har ju världens bortskämmaste unge i bilen med så vi får la se.
men med min dator med mig och hörlurar så ska jag nog överleva med att kolla på femton olika filmer. Gött.

Sen stannar jag i kroatien i två veckor och kommer hem den 19 juli och sen den 20e så åker jag på innebandyskolan i varberg, tredje året nu. Grymt kul!
sen när ja kommer hem därifrån så blire party och halmstad förhoppningsvis!

Nehe nu ska ja sova för i morgon blire upp tidigt och göra sig redo för bad och sol!

hoppas det regnar överrallt förutom här hela veckan. höööh
pusspåer tråkiga människor som aldrig kommenterar något. illa
skärpning!

bild på mig och min otroligt snygga bästa vän med sitt omtalande godishalsband i huvvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0