baby breathing you´re love

ja just den låten spelas på spelningslistan förtillfället. (:
Helgen har varit kanon, jag har haft skit kul hela helgen och festen i går var roligast på länge. Var hos Tina och där var även en massa annat trevligt folk. Det blev vitt vin för min och julias del. Hade glömt bort att det var så gott.
Vi gick inte hem förän vid tre tiden, tiden gick så snabbt och vi hade så kul så det är sjukt. Ja va positiv jag är nu xD.

Nehe idag så sov jag till två och då var maten klar, lagom till frukost sedan gick jag ner och sov lite till och har legat i sängen hela dagen fast vid sex tiden så gick jag,lullu,cissi, ida och jhossi upp till "stan" för att köpa godis som vi hade på bion. Det var i taket lyser stjärnorna och det var tråkigt att jag hade så höga krav om den för den var inte alls lika bra som jag hoppats på men den var ändå bra, och kommer nog se den tusen ggr i mitt liv som jag gör med alla andra filmer med xD.

Nehe om man skulle sova nu för i mon är det back to reality, skolan!
Tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0