Fair play cup 09 <3

Jaha nu så ska vi se att jag allt kommer blogga till tusen!
Inget slappt här inte.
Mitt älskade f 16 slutade 4 i serien och jag är mkt stolt ! Nu har vi fair play cup framför oss som äger rum den 27-29 mars ( om 22 dagar ) och alla är riktigt taggade och vi ska allt ta hem detta ! Med två riktigt bra coachar med, jalle och fridholm så ska det allt gå vägen, betalade in 500 kr till det nu så det ska bli riktigt kul!

Men vi får ju se hur det går med mitt knä, jag har riktigt ont. Det gör inte riktigt så ont när jag springer men det känns väldans mkt när jag går i trappor eller helt enkelt böjer knät. Men om jag springer så känner jag ju knappt det men sen efteråt så gör det grymt ont så det kanske inte är så bra att träna iaf. Jag ska nog ligga lite lågt nu till cupen för den ska jag verkligen vara med på. Men det fixar sig nog ska vi se.

jag, julia, cissi,lullu,jhossi och josefina var och kollade på lilla phille som spelade hockey, och jag var en riktigt bra hejaklack tkr jag allt. haha. Matchen slutade 3-3 riktigt bra !

I morogn är det FREDAG! Denna veckan har gått sjukt snabbt verkligen, hur skönt som helst. Sen nästa vecka är det bara 4 veckor kvar i skolan sen är det påsklov, i love it !

Det är 97 dagar till spanien med! :D

(och vet ni, jag får inte säga detta egentligen för det är inte helt hundra än men vi ska nog till kroatien i sommar med, fy tusan vad ja ska bli brun)

Nehe nu ska jag kolla på ngn film !
Tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0