festsugen !

kom precis hem från louise för ngr minuter sedan, har haft jätte trevligt och det blev mkt skratt, synd bara att alla var så trötta i går efterskolan och det.

Men min och jhossis roadtrip var riktigt kul faktiskt, bussen dit var förfärlig, den mest obekväma buss jag ¨åkt med i hela mitt liv. haha. Men tillslut komm vi fram och började leta kläder i affärer till jhossi, vår roadtrip slutar med att jhossi inhandlat en tunika och ett par jeansleggins, super fina. Och jag köpte två piercingar och en tungpiercing, någon gång ska jag jju ta hål i tungan :D I  bussen på vägen hem hade vi grymt kul och skrattade tills vi kissade ner oss, nästan xD.

När vi kom hem gick vi hem till henne för hon skulle lämna sina saker och jag skulle hämta mina, sedan körde Doris oss ner till louise och alla andra som hade varit utelåsta i typ en timma, för hennes bror glömt lägga ut nycklen xD.
Men nnär vi kom så hade dom precis kommit in i huset.

Vi åt pommes och kollade på tv och skrattade. Mkt trevligt!. Alla förutom jag och julia gick  hem vid två tiden då fixade vi i ordning oss och gjorde oss redo för natten och så satte vi på världens bästa film, twilight och jag somnade sjklart.

Och i morse kom julias pappa och mamma och hämtade oss och körde hem oss.
Så nu sitter jag här och ska snart börja  fixa till mig lite för vi ska fira emma idag. (:

Justja, historien om den upphittade mobilen. Det var en liten kille som hade gått förbi julias hus på väg till skolan och hittat min mobil, för den måste ha trillat ut ur bilen när vi hämtade upp henne i går innan skolan. Så han kollade lite på den för att se  vems det var, så såg han bakgrundsbilden på mig och julia och han visste vem julia var så han la in den i postlådan, hur mkt tur kan jag ha? :DD.Och jag fattar inte att den kan funka för den måste ha legat ute ett tag och det var ju en massa snö och slask ute, men funkar gören allt :D.

hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0