Frågor forts.

Fick in ngr mer frågor (:

vilket är ditt favoritprogram?
jag måste nog säga andra avenyn för det är den enda serien jag följer, men jag tycker även om att kolla på wild kids (haha) men det är riktigt roligt:D

Vad skulle du vilja ändra med ditt liv om du kunde?
du verkar alltid ha så roligt :))


vilken gullig fråga, hmm det var en svår fråga med.
Ändra med mitt liv, att jag slutade försova mig och är så slarvig. Kanske att jag hade mer intresse för skolan.
Men ja jag har oftast väldigt roligt och jag är en glad person, det är inte ofta jag är tjurig eller ledsen :D

Vem är du kär i?
jag är inte kär i någon, och jag tror faktiskt att jag aldrig har varit det på riktigt någon gång, jag väntar på min soulmate :D

Vad tycker du är livets mening?
hahahhaahah rolig fråga xD. Va fan ska jag svara på den? Att man har kul och lever livet man är trots allt tonåring en gång och då måste man göra en massa roliga saker man kan berätta för barnbarnen sen :D

Favorit mat?

hmm,  jag måste nog säga mammas fläskfilé jag älskar den !

Kommentarer
Postat av: Anna

Vem är du kär i ? :)

2009-03-15 @ 16:22:10
Postat av: lisa

vad tycker du är livets mening?

2009-03-15 @ 16:29:04
Postat av: Anonym

favorit mat?

2009-03-15 @ 16:30:14
Postat av: stina

du skrev att livets menig är att ha kul, hur gör du? vad gör du som är kul ?:)

2009-03-15 @ 16:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0