tisdag !

hejsanhoppsan lillebror !

idag så gick skolan faktiskt snabbt och den var helt okej. När jag kom hem så hade skolan skickat hem frånvaron för denna månaden, den var inte för bra. 9.05 timmar på 4 veckor. yes! Min pappa och emma var lagom glada.

Sedan så lekte jag ltie med lillebror.  Satt lite på datan och så. Sedan så bestämde vi att ja och julia skulle sova hos ida eftersom hennes mamma jobbar natten och lite sånt.

Nu sitter jag hemma hos ida och gör inte så mkt medans ida och julia sitter och kollar på DH sitter jag och jhossi i köket och pratar med trög människa på msn. hahah bara jhossi fattar :DDD

Nehe nui ska ja kila!

3 dagar kvar nu ! :DD
hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0