har inte tillräckligt med ord...

...som kan beskriva hur roligt jag hade igår!

Tänkte berätta lite och sen kommer det en massa bilder.

Ja som ni vet så har jag varit riktigt pepp på denna festen i typ två veckor nu och jag kände mig som ett litet barn inför julafton när ja vaknade på morgonen. Jag försökte sova så länge jag kunde för att jag sedan inte skulle behöva vänta så länge. Vaknade vid två helt utvilad. Gick upp och tog det lungt och lite så och sedan kollade jag på tv till typ halv 4 då jag hoppade in i duchen och sedan packade jag alla sakerna och rullade hem till Julia.
Och då var klockan 4 när vi kom fram till henne och vi skulle inte åka förän vid halv 9.
Så i dom timmarna gjorde vi typ ingenting mer än att alla låg och snakcade om våra förväntningar inför kvällen och hur nervösa vi var.
Sedan så klädde vi på oss och fixade det sista och gick ut för att vänta på Emma som skulle köra oss.
När hon kom rullade vi direkt till kvantum för att köpa lite småsaker som vi skulle ha.
När vi kom in på kvantum var det som allt stannade till. Där kom det fem tjejer i klackskor, klänningar och hur upppiffade som helst på rad och det kändes som att vi gick i slowmotion. hahahah de va lite roligt.

När vi sedan hade kommit fram till den "stora" staden så var vi bland dom första, vilket vi ville vara så slapp vi tycka de va pinsamt när man kom in där och alla ansikten vände sig mot oss.
Men vi intog våra positioner och började korka upp vinet.
Vi spelade lite spel och så. Och det dröjde inte länge innan jag var hur glad och lycklig som  helst och kunde prata med vem som helst. Jag var grymt danssugen denna kvällen och jag var nog på dansgolvet 90% av tiden. Först var det jag och Cissi som stod och dansade i ett i minst en timma, flög över dansgolvet o gud va kul det var. Och emellanåt gick ju nästan alla andra ut för att ta luft och röka typ men nejnej då stod vi kvar där och dansade med oss själva. Vi struntade i det, Gud va roligt. Sen bytte jag danspartner och julia kom  in och vi var där inne i stort sett resten av kvällen.

Ne gud ni anar inte hur roligt jag hade det. Men det känns så tråkigt för på denna festen kände vi knappt ngn innan och det var ju de som va så roligt men nu när man ska festa nästa gång kommer det vara skit tråkigt baa för man höjer förväntningarna. Aja. På gisledagarna smäller det.
Fredag-lördag oja :DDD


Jaha det var nog allt för mig. Mådde faktiskt inte allt för dåligt när ja vaknade i morse men ändå har jag nästan legat inne hela dagen. I morgon opereras storebror och man kan ju inte göra mer än att hoppas att allt går bra.

Nu vill jag sova.
Lediga torsdag, fredag ((((:!

God natt !
Här kommer några väldigt smexiga bilder diock ser mitt hår förj'vligt ut och jag ångrade att jag hade vågigt och hatar min
färg.


jag är med på tusen mer bilder hos tusen mer folk så kankse kommer mer i fall det kommer fram ngr nya ;b

Kommentarer
Postat av: johanna

fan va snygg du är pau.

btw en tjej där som är hyltebo igentligen va? ;)

2009-05-18 @ 00:09:28
URL: http://jjhanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0