shänna

allt bra?
ja det är gött!

Ja måste ba får dela med mig med en sak. Skånska. Jag älskar skånska, jag avgudar skånska. Det är skit fint. Och skit kul. Sen älskar ja alla andras dialekter också. Men vafan småländska? Nejtack. Jvl bönder typ.

ne men skånska, i löve it.

jag har dött idag. Av min huvudvärk. Ni anar alltså inte. Det har gjort så ont så jag har nästan trott jag har fått svininfluensan. Men ja ska inte vara för nojjig över det för då får ja säkert det.

Mamma snackade om att gå ut och gå klockan halv fem på morgonen. HAHHAHAHAAHHHA. gud.
Alltså hon göre inte jag. Hon ville att ja skulle med. Och jag svarade, om du lyckas få upp mig så jag vaknar och går upp så grattis jag hänger med. Finns nog ingen risk.

Nu måste jag sova. Äckelskola i morgon, kill me please.

jullan och jag :)
har ritat bilden på hennes telefon.
bästa vän<3





Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe och jag har norrlänsk dialekt :P

2009-05-13 @ 01:18:08
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0