helvetes j**la fredag

ja min dag har varit åt helvete, jag vet inte riktigt om det handlar om att det är den 13 idag. Eller om jag ens tror på det.

Det börjar med att jag kommer till samhällskunskapen, dagens första lektio och min lärare säger tilll mig att han måte snacka med mig och att det är viktigt, ja trofan att mitt samhällsprov som jag gjorde förra vecka är borta och han  inte hittar det någonstans. Lagom glad blev man ju.

Sen grejen med pengar, varfr ska de va så jävla svårt med pengar.
Vi ska festa idag och det är mintur att skaffa vin till mig och julia, och mamma har två hundra som är mina på hennes konto men trofan att hon inte vill ge mig dom för att det handlar om någonting med pengar från pappa och ja fattar ingenting.
Men tack till min bror som tog på sig de och lånar ut till mig så länge.
Men just nu känner jag:
Lägga mig i min säng, på med hörlurar på högsta volym, stänga av telefonen och låsa min dörr och stänga mig ute från hela världen hela dagen.
Fan jag är så arg så jag kan sitta här och lipa i klassrummet!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH shitpojråldsöw¨lfkmålw
¨öf,kvmb,kfösmv,kö
DAMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0