lite om helgen

i fredags så letade vi desperat efter fest, eller alla i hela gislaved letade desperat efter fest.
Det fanns verkligen ingenting att göra så vi gjorde det bästa av situationen. Vi drog på oss kläder och gick sedan upp till ida där vi brudar var. Och spelade spel och drack vin samt öl. Det blev hyffsat trevligt och med många skratt.
Vaknade sedan upp på lördagen i lagom tid för att hinna packa och greja innan dagens match.

Hur den seda gick var ju inte så positivt. Fan va arg jag var. Vi förlorade med 2-1 och det kändes förjävligt.
Men men det är inget att göra åt såhär i efterhand.
Efter matchen hängde jag med sandra hem och vi drog sedan upp till ida där vissa av brudarna var och kollade på film, the day after tomorrow, vet inte riktigt hur många gånger jag sett den men den var ändå likabra.

jag drog hem och sov.
Och idag så har jag gjort absolut ingenting och med absolut ingenting menar jag absolut ingenting, inte satt min fot uranför dörren. Men det är så söndagarna ska vara eller?
För att dom ska gå så sakta som möjligt menar jag.

Nu ligger jag här för att desperat hitta något att göra, kom just på att mamma sa något om heart break hotel så det blir att kolla på den, hoppas på några skratt för jag känner att jag kan behöva det en dag som denna.
Då allt inte är som det brukar.

i morgon, skolan.
Vet inte riktigt hur jag tycker om det.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0