onsdag, check

då var allt stress från denna dagen avklarad, eller stress och stress jag är sjutton år och lever ett underbart liv utan stress egentligen men när jag menar stress menar jag, skola, följa med och handla typ ahhahaa.
life of paulina or what?
Ne men det är så det ska vara.

Nu väntar jag på att julia ska höra av sig och sen ska vi ta våra skor och promenera upp till ida, ovanligt? hell no.
My tird home you know.

I helgen blire förhoppningsvis fest, förra helgen var en vit helg. Inget vi vill ha denna helgen.
Men på lördag äre ba att tagga till match för då jävlar alvesta är det bäst att ni passar er. Och det ska rassla i målburen från mig annars vet jag inte riktigt vart jag tar mig till. Dålig stil av mig att jag inte lyckas sätta den ännu.

Nu så hoppas ja att ni inte har något mer intressant för er än att läsa min oerhört intressanta blogg som handlar om ingenting.

Nehe, skämto sido.

hare gött, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0