summer please

sitter och kollar på en massa bilder från i somras, jag tror att denna sommaren som var var den bästa i mitt liv.
Jag hann med så otroligt mycket saker och ändå hade jag tid till att klaga på att det inte fanns något att göra.
Detta är endel saker jag hann med:

  • Spanien, två veckor
  • Kroatien, två veckor
  • Falkenberg med julia och louise några dagar
  • Varberg innebandyskola, en vecka
  • Halmstad med mina bruds några dagar
  • enocson´s stuga
  • festa med en massa!
  • Inparken(räknas som att de va på sommarlovet)
  • Badade på en massa ställen
  • Kvällar med vännerna
  • och skratt tusen gånger om
Ja jag får hoppas på att nästa sommar slå detta då det blir spanien med mina brudar!


Kommentarer
Postat av: din gode vän i växjö

varberg var helt jewla grymt!

2009-11-18 @ 12:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0