beauty sleep

japp, då vart det dags för den igen och riktigt skönt ska det bli efter dagens jobbiga träning.
I morgon är det mycket ÖFA och det är askul! Och jag hoppas innerligen att den personen som hade fika tills i morgon itne har glömt det för då jävlar!

Annars i helgen så blir det inte så mkt mer än att vi ska ha lagfest och det kommer bli riktigt roligt kan jag tänka mig, brukar alltid skratta med dessa brudar så vi får se hur många fler år jag hade tänkt att leva när det är dags för refrängen.

Och i morgon blir det en massa idoltittande och mys med mina egna brudar uppe hos ida, kunde inte bli en bättre fredagskväll.

Nu måste jag sova så jag orkar dra mig upp till älskade gabbes historia lektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0