bedtime

ja då var det dags att murra (hahahahahah murra) ner sig i sängen och kolla på idol, blog awards, idol igen.
shit jag har nog sett femton avsnitt minst av idol idag aså, först hela förmiddagen på tv4 och sen nu efter på tv400.
Kan inte få nog av det.

aja i mon vart det dags för skola, händer inte så mkt dött.
På tisdag åker vi till skara med skolan, på kvällen är det seriepremiär mot forsheda, och ingen mindre än världens bästa storebror fyller 20, men ack han är på island, men jag ska allt slå en pling och sjunga lite för honom.
Jag skcikade ett sms till honom igår och i det stod det:

jag saknar dig ( hoppas verkligen du svarar tillbaka)

och jag fick faktiskt ett svar där det stod:

ja det är inte lätt, jag saknar er alla också:)

storebror<3 Min enda riktiga bror, och han kommer inte hem förän om en månad, men då blir det shopping på systemet (;.


sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0