det är dags för fredagsmys, bokstavligt talat

ja idag är en sån dag där jag ska ha mina fetaste mjukis kläder och alla möjliga sortes godis,chips,glass tills jag spyr.

Okej kankse inte riktigt, men vi alla tjejor som inte är bokade ska vara hos mig idag och kolla på idol och lite så:).

Förhoppningsvis blir det jag, cissi, ida, jossan och jullan :)

Annars finns det inte så mycket mer att skriva, denna veckan har gått hur jäkla fort som helst!
Denna helgen förblir nykter också, duktigt!
I morgon ska ja umgås med siri som ja inte träffat på länge och på söndag blir det bilresa mot rottne där vi ska spela vår match som kommer bli riktigt tuff eftersom rottne åkte ner från division två förra säsongen och vi lirar i trean. Men vi ska nog kunna rubba dom förhoppningsvis!
Mormor ska komma och kolla ockås!:D


Nehe nu ska ja kolla på lite gamla avsnitt på idol, får aldrig nog..

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: robin hood

javisst kan jag hjälpa dig med det, vill du att jag ställer dig i kön? ca 6 stycken headers kvar att göra innan jag betat av listan men inte säkert att alla är inloggade samtidigt som du, så vi får se, jag kan nog göra din ikväll! :)

2009-10-09 @ 17:13:27
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: S

Sv: Jag gör inga headrar

2009-10-09 @ 17:14:14
URL: http://baarasunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0