jag tar väll och sätter punkt här då

drog upp och kikade lite på träningen innan, pallade verkligen inte vara med.
Efter det kilade jag upp till ida för att umgås lite med mina brudar, vi gjorde inget mer än att snackade skit och skrattade.
Mamma kom och hämtade mig och gullan efter tio minuters övertal och nu ligger jag i sängen och funderar på vilken film jag ska kolla på (:

I morgon väcker mamma mig för att jag, hon, lillasyster och storebror ska käka lunch på chili tai. Mumma!
Efter det drar vi hem och gör iordning pumpan vi köpte idag, haha jag driver inte när jag säger att jag och mamma valde ut den största av dom alla och gud va vi skratta när hon skulle lyfta upp pumpjävlen.
På kvällen blir det dags för movie time, världspremiär på this is it och den ska vi på.
Dock på den biografen som gud glömde, gislaveds.
Sen kommer jag nog umgås med brudarna, nothing unusual.


hahaha bilden.


ps. någon som har lust att göra en header åt mig?:DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0