shit va kass jag är

har inte skrivit på hela helgen men det beror på att jag inte hade min dator med mig hem från skolan, glömde den i skåpet i fredags.
Men festen, den försenade insparken var ju i fredags och den var riktigt rolig! Det var hur mkt folk som helst och inget bråk alls så allt var mycket lyckat. Förutom att vissa blev ganska mycker för fulla och då menar jag inte mig själv.

Men sen så minns väll alla idol mårten som var med i idol iår?  Han var också där och sjöng tre låtar typ. Och sen snackade vi lite med han och det var verkligen en trevlig prick.



Mer om helgen, ja match i går gick åt helvete rent ut sagt. Förlorade surt med 5-2.  Inga mer ord om den matchen utan vi tar igen det på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0