hej alla mina fans!

hahah jag har en riktigt rolig video som börjar med den raden.

Jag har kommit på att min blogg är nog den mest ointressanta blogg som någonsin funnits och om det här inte va min blogg skulle jag nog aldrig fått för mig att läsa den.

Det är ju ett väldigt bra sätt att locka läsare, men sanningens ord (;

Ne men ärligt så skiter jag i om det överhuvud taget är ngn som läser denna, har den mest för att göra något när jag inte har något att göra.


Folk sa igår att killen som ligger i koma dog, folk säger att dom ska dra ut kontakten (vilken jävla kontakt) Det går så jävla massa skitsnack runt i här för tillfället och man vet inte vad man ska tro på.
vissa nickar redan rip.

Men jag hoppas han klarar det, jag vill att han klarar det, han kommer klara det!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas du får en härlig helg :D

kram

2009-09-04 @ 17:17:10
URL: http://silverninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0