ja tjena,tjena ja

ja men hur ståre till?
Här står det finafisken bra ja.

Kom hem nyss, har varit med mor min och hunden uppe vid banan och släppt honom så han får springa av sig, och jääääkla va han har sprungit. Innan vi åkte ner så stannade vi på zoo grottan och köpte en kastpinne som det sitter en boll på längst fram så man ska kunna kasta längre och jäääkla va han fick springa.

Sen har vi då en väldigt trotsig hund då vaaa, vid banan finns det en liten bäck i skogen, numera med lera ist för vatten. Och dit sprang han självklart efter varje kast och doppade sig, kvittade hur mkt man skrek på honom eller viftade med armarna för dig skulle han minsann.

Ja, nu ska jag snart hoppa in i duschen, hoppa ska jag!
Sen ska jag föna håret, platta det, slänga på mig lite smink och sedan blir det dags att dra sig hem till julia!:D
vem vet hur denna kvällen slutar:)

nehe nog om väldigt intressanta saker, chaaarråååå

här är då kastpinnen vaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0