Mycket fina kvällar nuför tiden (sär skrivning?)

Är nu på väg hem från en liten natt promenad ;) nej men snäll vän som jag är så gick jag och mötte julia. Det var faktiskt skönt att gå en liten promenad. Tycker det är skit skönt att gå när det inte är något folk ute:) endast lite bilar som rullar förbi. När jag är ute och går så är det inte människor jag är rädd för att stöta på utan det är djur ?! Vet inte riktigt om det är positivt eller negativt;b men jag har en slags björn Fobi, konstigt eftersom det inte vanligtvis finns björnar i denna trakten, men bara för att jag är liv rädd för dom så kommer jag nog en vacker dag stöta på en äcklig björn och vad gör man då? Springa ifrån dom är ganska omöjligt ;) ja ja nog om det, när jag kommer hem ska jag kolla på dagens talang, se ifall jag hittar någon ny favorit:) i morgon blir det umgås med vänner och wild Kids, ett utav favorit programen, mogen som jag är;) sen kanske hälsa på mormor som är hemma för att passa Nora när mamma och peter är i göteborg:)
vill bara tillägga att jag har världens finaste vänner och skulle inte byta ut er mot allt i världen.
Är riktigt glad över att vi började umgås och att ni släppte in mig i ert umgänge så fint<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0