ted gärdestad

herregud jag är helt fast på hans musik.

Iaf så låg jag i min säng och kollade på wild kids, klockan var runt 03.00 och så ringer julia och undrar om ja ska med henne och jossan ut en sväng och visst ville jag det.
Så vi åkte till Anderstorp till någon slags "lokalfest" där det var en kille som sov i en soffa, en kille som sov i en bil och en kille vi pratade med. Det verkade som en rolig fest, eller?:DD
hahha nej men alla hade givetvis redan gått hem, men trevligt hade vi, lite iaf;).
Vi kastade pil och tro det eller ej men ja satte piljävlen i mitten av mitten alltså i den röda lilla runda saken, UTAN ATT FUSKA! Tro det eller ej men det gjorde jag!

Iaf så åkte vi hem lite över fyra och nu är jag hemma igen och det börjar bli ljust ute och fåglarna kvittrar, ååååh sommar natt lite smått sådär:D

Idag fyller Johan år, min plastbror så det blir fiiira med cheescake!:DD
Och i morgon så Fyller ingen mindre än vår Issa 18 år! Yeeeey nu är det bara min, jullan och cissis tur sedan lever vi farligt!:DD
GRATTTTIS JOHAN!
bruna och fula i kroatien i sommras;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0