R.I.P westbo ibk:s damlag!

Jag har spelat i westbo ibk i sex år, detta skulle varit mitt sjunde men nej, nu tar vi och lägger ner vårt damlag!
Vi är för få spelare och pallar inte med att dra på match eller träningar för den delen heller med allt för lite spelare. Så jag ringde Tranemo och nu är vi fyra pers som drar och provtränar på onsdag, ska bli spännande!

Men det är tragiskt att aldrig mer gå till vår sporthall för att lira innebandy. Så mycket minnen och så kul man haft i den hallen, och i vårt lag så känner man alla så man kan ju vara helt sig själv, kanske ska passa mig för att vara mig själv på onsdag för då kanske dom blir skrämda (;.

jag är ledsen, no more westbo ibk!

wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0