är i skolan

och sitter på en turism lektion:)
Vi hade matte nyss och jag blev så jävla arg på min mattelärare så när han sa att vi skulle börja plocka ihop så stack jag och smällde igen dörren, gick och snackade med min lots och så kom han dig och nästan hånade mig och då jävlar blev jag förbannad, så min lärare gick efter och så sa jag att jag tyckte han hånade mig.
Sen så skällde min lots lite på honom och sen kom han och sa att han skulle gottgöra mig nästa lektion, till och med min lots sa att han kan vara så ibland och att det är jävligt irriterande.
Så vi får se hur länge jag är tjurig innan det går över.

Ikväll är det träning, har ont i axlen så får se hur det går.
Vi lär få en massa skit där också eftersom vi presterade så dåligt på matchen i lördags.
Och sen är det äcklig mat i skolan, och min knapp på byxorna gick sönder i morse, samt att jag vaknade fem min innan mamma skulle köra mig till skolan.

Det här kommer bli en underbar dag! Tro ni inte det?:D
Love life!

innan jag somnade igår låg jag och filosoferade lite. Asså shit va grym den veckan i magaluf kommer bli det är helt sjukt!

Jag är riktigt taggad.

En bild från kroatien i sommras :)

Kommentarer
Postat av: emma

och din dag är underbar märker jag? :)

2010-01-19 @ 17:09:19
URL: http://emmasveas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0