God morgon !

Idag är det lördag, 2a januari, Rabih, Eddie, Niklas kommer till the big town Gislaved. Och jag är inte 18. Illa pinkat, men jag har bestämt mig att inte vara ledsen för det, för det kommer andra chanser. Och andra chanser till att Rabih ska inse att det faktiskt är jag som är tjejen i hans drömmar.
Så idag har jag lovat bort mig till eliterna i mitt innebandylag, vi ska passa på att umgås nu när fridholm är här och hälsa på.

På tal om rabih som fick mig på tankarna att han ska sova på hotellet som fick mig på tankarna att hotellet, visst fan jag har fixat praktik plats för v.8-9 och jag ska praktisera på Gislaveds hotell, hotell nissarstigen så om ni är på genomresa i gislave v.8-9 så kom in och säg hej ! (;.
Hon som äger hotellet sa att jag ska få handskas med en massa danskar som har bokat rum dom veckorna, jag vet inte hur jag känner för det. Jag är ju typ skit dålig på att förstå vad dom säger.

MEn det känns som attt det kommer bli riktigt kul.
Nu  blir det frukost.

Justja, jag kanske tar tåget till Göteborg med siri på måndag, tradition !

Kommentarer
Postat av: Caroline

måste man va 18 för att komma in och kolla på Rabih? :o

2010-01-02 @ 16:59:12
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0