good girl

nu SKA jag stänga av datorn, sova och vakna i tid i morgon och gå till skolan, det ska väll inte vara så svårt?

AAAAAAAAAAH!
Tror ni det funkar såhär? NEJ!
Jag kommer stänga av datorn ja, sen kommer jag ligga i min säng i flera timmar och filosofera. och sen till slut kommer jag somna, och så kommer klockan ringa och så trycker jag på "okej", sen somnar paulina om igen på två sekunder så jag inte ens hinner tänka på att jag inte får somna om !
Men kolla här paulina, på min nya mobil finns det ingen "snoooz" knapp, hur fan ska jag överleva utan den?
Det är just med den knappen som jag klarar mig upp till skolan även fast jag råkar sova vidare i två min.

Hjälp, jag vill inte veta hur detta slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0