shitshitshitshit

det här börjar inte bra, klockan är ganska mkt, ska inte säga hur mkt den är för pappi läser min bloggis hhiiiiiiih.
Men ja jag säger att jag MÅSTE sova nu eftersom jag måste upp om ngr timmar, men jag kan ju fan inte somna !

AAAAAAAAAAAAH! vänt på dygnet ? JA!


Men som ni såg innan så underhåller jag mig på ett antal olika sätt, som :
Jag la ifrån mig datorn och planerade att sova, men så började ja filosofera som vanligt och VIPS En och en halv timma senare så har jag bränt världens bästa pepp skiva som vi ska ha på uppvärmningen i morgon, för ni ser om inte jag har med mig en skiva så blire ingen musik alls, så ja kände att jag var tvungen.
MEn nu har jag faktiskt inget mer viktigt att göra så nu måste jag sova.


GOOOOOD LUUUUUUUCK!!!!!!!!


HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ


shit övertrött?
måstemåstemåstemåstemåste vända tillbaka dygnet, skolan börjar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0