svårare än jag trodde

jag trodde faktiskt inte jag var så klen av mig, jag har ju faktiskt klarat mig utan somn i 48 timmar innan och nu lipar jag över att jag gick upp halv fyra inatt.
 Men jag är så sjukt jävla trött.
Somnade till i 20 min i soffan innan, och när pappa väckte mig så kunde jag inte på alla sätt jag försökte få upp mina ögonlock, och när jag väl fick det så stängdes dom igen på två röda.

Iaf nu så har jagkäkat och orkar ingenting mer.
Det ända som hindrar mig från sängen är att jag måste duscha, det är bud på att göra det i morgon ist.

JUSTFAN!
Jag har sov morgon i morgon!
hur jävla skönt är inte det på en skala?
Kunde inte suttit bättre!

Jag skiter i duschen och kämpar mig till sängen ist, klockan ä nu 20.55
jag ser fram emot att sova (WTF?!)

Kommentarer
Postat av: emma

haha! ja smskonversationer sena nätter som dagen efter inte gör en klokare, där är bra skit! Du sist var ju ju bäst på fest så att säga förutom kaninskämtet som var jävligt kul med som konstigt nog inte uppskattades, eller vår helt underbara matlagning som inte heller uppskattades. men fixa ett jobb åt mig i Gislaved så kommer jag fortare än kvickt! och då ska vi snacka skit efter träningarna så det står härliga till:) PUSS!!

2010-01-11 @ 21:06:31
URL: http://emmasveas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0