vi är tillbaka, levande efter många om och men (;

Ja, klockan halv sex i morse ringer väckarklockan i Siris hus, siri stiger upp och hoppar in i duschen medans jag ligger kvar som vanligt tills jag verkligen måste gå upp.
Iaf så äter vi frukost och fixar oss och har gjort oss redo för bilfärden mot Hestra där tåget skulle gå.
Men som tur väl var så kollade siris pappa på internet av en ren slump typ coh där stod det att tåghelvetet var försenat med tjugo min, ingen big deal tänkte vi men sedan ändrades som tjugo till en och en halv timma, ajajaj vi skulle aldrig hinna till att kolla på Rebeckas och Natalies match, så Siris pappa skjutsar oss till Tranemo för att vi ska kunna ta bussen därifrån till Göteborg ist. Men nej, tro fan vi missar bussjävlen med två min så siris pappa är illa tvungen att skjutsa oss till borås där vi sedan får tag på två biljetter till Göteborg efter en väldigt dryg person inne på press byrån.

Nu, framme i Göteborg och vi letar oss ut till spårvagnarna, sätter oss på en och påbörjar vår resa mot vårt första mål, Rebecka och natalies match. Hela tiden, alla dessa gånger vi satt på en spårvagn var jag lika jävla nervös o att vi skulle komma fel, men nej inte en enda gång.
Med siris lokalsinne så skulle inget gå snett.

Vi kollar på två-tre matcher äter mat och skrattar en jävla massa och sedan var det dags att sätta punkt för denna gången. Vem vet när vi innebandyturistar igen.

Siri och Paulina sveriges innebandyturister!
Blev så jävla sugen på att spela match själv, Första träningen efter jullovet i morgon, vi får väll se om jag fortfarande är sugen på match efter den träningen !

Kommentarer
Postat av: emma

men du, du måste träna för jag tänkte kanske åka upp och hälsa på och då måste jag ju ha någon som är på min sida;)

2010-01-05 @ 10:42:48
URL: http://emmasveas.blogg.se/
Postat av: siri

Vart sitter lederna? :o

2010-01-05 @ 21:33:22
URL: http://siriakvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0