dåligt av mig

gud, vafan hände?
Varför skriver jag aldrig ngt här, dåligt!
Förlåt mina tusentalsläsare att jag är så dålig på att skriva om mitt oerhört intressanta liv! hihihi

Nej men vad had hänt på sista tiden, var i falkenberg i måndags tills i onsdags, riktigt skönt att komma bort från "staden som gud glömde" Det är verkligen ett passande namn på stället där ja bor.

Iaf, om vi säger så här 3, vet ni vad 3 är.
Kan ni tänka er om 3 dagar så fyller jag arton, living the dream wooohooooooo!
typ så.

alla mina kompisar är redan arton så nu är det liksom bara min tur kvar.
Så på måndag blir jag arton!
På lördag får ja en massa presenter för då ska vi fira mig!:DDD hihih.

mina kompisar va på donken i går och planerade min födelsedagspresent av dom och ja fick inte följa med:(( buhuuu. jävligt nyfiken på va ja kommer få, har fan inte en enda aning alltså!

jaja, nu ska ja röka, sen ska jag äta mat hos farmor och farfar, mmm!

lillajag är arton om tre dagar, vart har dessa år tagit vägen för jag minns dom då inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0