fin dag

En av mina absoluta bästa vänner fyller idag 18 år, GRATTIS<3
Vi skulle ge henne piercing i tungan men det blev ett litet mislyckande med det ja.
Hon tjatade om att hon skulle ringa och boka hela tiden idag i skolan, men vi ville ju inte säga NEJ GÖR ITNE DET FÖFAN för då skulle hon fatta något. Men vi bad henrie i vår klass ringa och boka osv. Sen gick vi ut för att chilla i solen så säger hon, emma jag får låna din telefon för att ringa och boka, och vi typ shit!
Och så pratar hon med den tanten i telefonen och sen frågar hon efter hennes namn och så säger hon vad hon heter och tanten ba, men dom har redan bokat åt dig, Men säg inte att jag sa det! (för vi sa till henne innan att det var en överraskning) Så jävla dåligt, hon kunde ju sagt att det var fulbokat eller vad som helst, men nej det gick ju inte. hahahah failat!

Jag tog mitt första dopp för iår idag! Gissa vart..... i NISSAN! Eller vänta, det var ju inte jag. Det var jossan och cissi förra veckan när dom välte kanoten;) hahaha.
Men ja doppade mig faktiskt idag i Öreryd, vi drog med cissi ut dit med och hade picknick med alldeles för mkt fika, och äppeljuice i champagne glas;) MEn mysig vart det iaf! Satt där i fyra timmar typ. Asfint väder har det varit!

I morgon drar alla utom jag och julia till halmstad, så julia kommer hit i morgon på morgonen för att steeka på min studsmatta, awsome!

Senare på kvällen så ska ja passa snoris lite och trääääna!
Duktig har jag blivit, tränar på gymmet numera.
Min tränare kommer bli så stolt över mig när ja tränat hela juni, julioch augusti!

PÅ lördag är det iaf dags för GÖTEBORG! Underbart kan inte vänta, kommer bli helt awsome.
Den dagen kommer bestå av shopping, mina bästa vänner, fest, skratt, sova på hotell, skratt och skratt!
Det vet jag redan nu.


Grattis än en gång på födelsedagen cilla, jag älskar dig
jag älskar er alla mina bästa vänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0