sådär i reklamen på paradise

update: mår fortfarande bajs!
Gick till skolan idag för att jag var tvungen verkligen. Vi hade salskrivning i Svenskan så var tvungen att gå dit och skriva, var där i typ två timmar sen drog jag hem. Men idag har jag mått sämre än igår.
Idag har ja känt mig febrig, ont i ögonen som ja alltid har när jag har feber och det är skiiiit jobbigt! Det jobbigaste är nog att jag känner mig så jäkla svag, man ligger där i soffan och har lindat in sig i femtiotre filtar men ändå så fryser man och har ont i hela kroppen. Och det känns som om man är på botten och kan inte komma därifrån.
usch
Har inte tränat någon dag denna veckan och som tur är så blev våran match inställd
just nu har jag paradise maraton med mig själv. har kollat på 18 avsnitt, det finns fem kvar. Vad gör jag när ja kollat klart på alla?

Kommentarer
Postat av: Siri

N som i när du vill! Näs ni spelar mot Boråååås borta kan jag komma och kolla! :D

2010-11-18 @ 10:59:01
URL: http://siriakvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0